Friday, February 28, 2014

Pilihan


Dari kecik sampai besar, sampai sekarang, aku tak suka bila aku diberi pilihan. Sebab aku tamak. Kalau boleh aku tak nak pilih antara pilihan tu. Aku nak semua. So, kalau ada perkara yang membuatkan aku perlu membuat pilihan, aku akan biarkan je. Bila dah sampai masanya, aku akan tengok keadaan sekeliling berat ke arah pilihan yang mana. Maksud aku keadaan sekeliling tu adalah family dan situasi. Depends. Setiap orang tu kan berbeza. So, tolonglah jangan samakan situasi aku dengan korang. Aku tak suka ada perbandingan. Mungkin lumrah anak sulong. Kalau boleh semua nak dia yang menang. Nak plak style aku yang memang macam anak bongsu. Dah biasa dimanjakan. Tapi keluarga manjakan pun memang berpada-pada. Tak de lah sampai manja tahap tak boleh ditegur. Ok lah. Kita jumpa lagi di lain waktu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.