Saturday, February 22, 2014

2014

Terasa dilahirkan semula. Dah lama aku tinggalkan bidang penulisan. Dlm pahit jerih memang teringat nk menulis, tp masa dan diri sendiri tak mengizinkan. Dalam tempoh yg senyap, aku belajar banyak benda sekeliling. Belajar juga tentang diri sendiri. Aku bukan pemuisi yg pandai mengarang, bukan juga blogger tegar yg sentiasa up to date. Tp aku suka menulis. Aku nk bermula menulis semula disini. Aku mula berfikir lebih baik menulis disini drpd aku merapu dekat twitter atau facebook. Kerana aku rasa bila aku menulis, tak de pun yg nk baca. Bg aku, aku menulis utk diri sendiri. Mungkin penggunaan bahasa skrg dah tak sama lagi. Manusia berubah. Terlalu banyak yg berlaku. Semoga kita istiqamah dlm melakukan sesuatu. Sampai sini dulu karangan aku utk pembuka bicara.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.